Oyun

Minecraft Sunucu Ücretsiz Alma

Ücretsiz Minicraft Sunucu Alma Yolu

Bugün sizlere ücretsiz bir şekilde minecraft sunucu alma yolundan bahsedicem önce nasıl sunucu alıyoruz, nerden alıyoruz, almak ücretlimi, en kolay alma yolu hepsini anlatıcam.

Ücretsiz Minicraft Sunucu Nerden Alınır

Ücretsiz Minercraft sunuc nerden alınırı sorusana gelelim arkadaşlar şimdi discord uygulamasını/programını telefonda ve ya bilgisayarda kulanan arkadaşlar vardır bilmeyen yoktur diye tahmin ediyorum bilmeyen var ise youtube den araştırabilir şimdi biz sunucuyu discordan alıca nasıl mı şimdi discorda bir kanal var adı ücretsiz minicraft sunucu alma diye bu kanala katılıyoruz ve burdan sunucu alıyoruz tabi herşeyin bir karşılığı var bununda karşılığı siz o discorda 30 kişi getirmeniz lazım yani ücretsiz minicraft sunucu almak isteyenler o discord kanalına 30 kişi getirmek zorunda tabi kulanıcı getirirken kendi bağlantınızı atmak zorundasınız yoksa sayılmaz yani sizden geldiğini bilmezler ondan kendi davet bağlantınızı atmanız şart.

Ücretsiz Minicraft Sunucu Alma Ücretlimi

Minicraft kendinize ücretli ve ya ücretsiz de alabilirsiniz ücretsiz nasıl alınır yukarıda anlatım ücretli almak isteyenler var ise onlar da o discord kurucuları ile özelden iletişime geçip sunucu almak istediklerini söylemeleri yeterli sonra zaten sunucu ücreti ödeyip alabilir.

Ücretsiz Minicraft Sunucu Alma En Kolay Yollu

Ücretsiz Minicraft Sunucu almanın en kolay yolu belli platformlarda paylaşmak lazım nasıl yani ilk önce yakın çevre davet edin sonra discordan özelden millete ayın sonra facebook-instagram vb yerlerde paylaşın özelden yazın milete vb benzeri bir çok yolla kulanıcı çekebilirsiniz.

Sunucu Davet Linki Nerden Alıcaz

Ücretsiz Minicraft Sunucu veren discorda adresini nerden alıcaz diyorsanız onuda biz youtube de videosunu çektik kanalımızda bulabilirsiniz videonun açıklama kısmında mevcut ordan alabilirsiniz.

Sunucu Ne İşimize Yarar

Sunucu alıp napıcaz diyenler var ise sunucu alıp arkadaşlarınız ile hayata kalma oynayabilirsiniz gerçekten eğlenceli vakit geçiriliyor çünkü bizde oynuyoruz eğer bizle oynamak isteyen varsa yorumlarda belirte bilir hepinize iyi oyunlar.

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu